.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مکان ساخت پالایشگاه بهشهر در میانکاله نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره مکان ساخت پالایشگاه بهشهر، گفت: این پالایشگاه در میانکاله نیست.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس هرمز محمودی راد سه‌شنبه شب در نشستی که با حضور تنی چند از مسئولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بندر امیرآباد به ‌منظور آشنایی با استعدادهای صنعت پتروشیمی استان و منطقه شرق مازندران با محوریت بهشهر برگزار شد، گفت: محیط زیست مخالف استقرار صنایع نیست، بلکه از آن برای رفاه اقتصادی حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: صنایع به این مهم واقفند که نباید ساخت و سازها به ضرر محیط زیست تمام شود و سعی دارند صنایع خود را بدون ایجاد آلودگی و با در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی تاسیس کنند.

محمودی راد با بیان اینکه محیط زیست در برخورد با مسائل زیست محیطی بر اساس وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند درباره برخی اظهار نظرها درباره مکان احداث پالایشگاه نفت بهشهر که گفته می‌شود در میانکاله است، گفت: این مکان حدود 10 کیلومتر از میانکاله فاصله دارد و از طرفی طرح توجیهی و زیست محیطی آن مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و مجوز ساخت صادر شده است بنابراین اگر قرار است اظهارنظری در این باره انجام شود باید از سوی محیط زیست باشد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست فقط مختص سازمان حفاظت محیط زیست نیست بلکه همه سازمان‌ها ملزم به رعایت و حفظ آن در چارچوب قوانین خاص محیط زیست هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.